August 17, 2010

Antara Kegunaan Rotan

Saya beli rotan kat rumah bukan untuk rotan amoi kecik..cuma nak takut-takutkan dia jek..tapi dia memang takut giler ngan rotan tuh..tak yah saya demo..selalu ipar duai saya tolong demokan pada dia time kami balik kampung..hehehe..so takut le dia dengan sendirinya bila tengok saya ugut-ugut nak rotan dia..dia pikir mesti cam sakit giler gitu kalo kena sebat ngan rotan sebab selalu tengok sepupu-sepupu dia sume menjerit-jerit kesakitan bila kena rotan..hahaha..tau ko takut ye..hehehe..
Amoi kecik ni kalo tengok tv...mak oi..geram aku..suka tul duduk kat depan tv tu betul-betul...kira cam muka dia tu kengkadang kena kat skrin tv..bole camtu...ha pastu kaki dia..sebelah dia sangkutkan kat atas kabinet tv tu...pose camtu sampai kengkadang sejam pun bole....pantang saya lepa..siap ah dia..pose maut tengok tv tu...saya pun heran kenapa ah dia suka sangat tengok tv dekat-dekat, macam le x nampak..kalo bole nak masuk dlm tv agaknya kot..hehehe...macam-macam kan..
Jenuhnya saya tiap kali nampak dia buat pose tuh..saya sound dia..takut-takutkan dia nanti x cantik kalo kecik-kecik dah pakai cermin mata..macam2 ayatlah...ayat menakut-nakut ngan mengugut-ngugut...Tapi dia buat jugak..nanti bila saya sound dia ckp " sori ma..x sengaja"
Pikir punya pikir, teringat kat rotan...saya letak rotan tu depan tv..dah seminggu dah...ha berkesan wei..dia bila nak buat je pose tuh..nampak rotan, x jadi..terus duduk..hehehe..bagus..bagus..






No comments:

Post a Comment