August 16, 2010

Cerita Pasal Bawak Kereta Manual - citer lawak

Dikisahkan cerita...masa tu saya balik rumah mak mertua..dia ada keta kancil tau..manual le tapi..saya ni dah lama giler x bawak kereta manual nie..manjang bawak yang auto jek..so sbb nak masak barang xde..kena le saya bawak gak keta kancil dia gi kedai..naik le reramai ngan adik ipar le..anak buah le..termasuk le amoi kecik (anak saya le tuh..). Ceh..hampeh..susah tul..dah 13 tahun wei x bawak keta manual nie..memang suasana lawak giler ah dalam keta sepanjang perjalanan gi kedai tuh (x dapat nak digambarkan dengan kata-kata)..sampaikan balik umah tuh..anak saya ckp ngan opah dia..." opah..funny lah mama bawak keta opah tuh..macam naik kuda ..yeeeehaaaaaa.." Haa..dapat tak korang bayangkan camane keadaannya tuh..macam naik kuda...korang pikirlah sendiri...

Ha selamba je dia kutuk mak dia kan..pastu tak cukup tu lagi..Abah dia balik..pun dia story gak..siap ngan bunyi yeeeeeeehaaaa tu skali..

hmmmm...hampeh tul...

No comments:

Post a Comment